Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Валентин Резніченко підписав доручення «Про впровадження безпаперового електронного документообороту на базі “Автоматизованої системи управління документами у Дніпропетровській облдержадміністрації, райдержадміністраціях та територіальних громадах».
Процес впровадження та синхронізації автоматизованої системи безпаперового електронного документообігу передбачає окрім іншого, обстеження та інвентаризацію наявних робочих місць в адміністраціях та територіальних громадах, налагодження процесів для запуску безпаперового документообігу – створення шаблонів документів, підготовка до здійснення можливості візувати проекти документів з автоматичною реєстрацією на всіх етапах погодження електронного документу. Планується збільшення кількості користувачів автоматизованої системи безпаперового електронного документообігу. Сьогодні триває процес узгодження роботи в системі електроного документообігу (СЕДО) з вимогами нормативно-правових актів України з питань архівної справи.
«Відбувається сегментування категорії та типу документів, які будуть створюватися та існувати лише в електронному вигляді, адже не всі типи державних документів можуть мати електронний вигляд. До таких, наприклад, відносяться кадрові документи, у яких термін зберігання складає 75 років», - повідомив Іван Начовний, заступник заступник голови облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
План навчання та тренінгів для кристувачів розробляють фахівці Департаменту. Також напрацьовуються методичні рекомендацій по роботі у СЕДО в апараті облдержадміністрації, її структурних підрозділах, райдержадміністраціях та територіальних громадах області.
До робочого процесу підготовки баз документів долучились фахівці та експерти Державного архіву Дніпропетровської області.
Нагадаємо, що з 2008 року в Дніпропетровській державній обладміністрації працює автоматизована система управління документами, яка має близько 1 млн документів та шаблонів.