це проєкт, що пропонує єдину точку доступу для громадян та суб’єктів господарювання до адміністративних послуг і дозвільних документів, що надаються на території Дніпропетровської області.
працюють всі ЦНАП області, їх філії, віддалені робочі місця, а також органи реєстрації органів місцевого самоврядування.
доступні сервіси отримання інформації про хід розгляду справи через “Особистий кабінет” або SMS-повідомлення (понад
238 тис. за 2020 рік), електронної консультації ЦНАП або суб’єкта надання адміністративних послуг, у тому числі з видачі документів дозвільного характеру (8890 консультацій за 2020 рік).
запроваджується уніфікований довідник адміністративних послуг, що є інструментом вдосконалення та стандартизації переліку та регламентів адміністративних послуг, які надаються в усіх ЦНАП Дніпропетровської області. Станом на 1 січня 2021 року 356 уніфікованих послуг об’єднують більше 5000 послуг затверджених в 75 ЦНАП Дніпропетровської області.
працює єдиний електронний реєстр справ про адміністративні правопорушення Дніпропетровської області, для створення якої були використані технічні можливості Віртуального офісу. Єдиний електронний реєстр містить протоколи про адміністративне правопорушення та постанови у справах про адміністративні правопорушення. За весь період впровадження обласного Реєстру було зареєстровано 116 728 адміністративних правопорушень, з них 9 698 – за 2020 рік.