ЦНАПи області продовжують роботу в режимі карантину. Щоб в першу чергу захистити здоров’я наших громадян – на Дніпропетровщині розробили алгоритм поведінки для Замовників.
Тетяна Шаповалова: "Ми отримали ініціативну пропозицію від ЦНАПу Дніпра щодо поліпшення комунікації з клієнтами на період карантину. Вже за 48 годин разом із командою управління, розробниками веб-порталів інформаційних послуг компанією «ГРІС» та всіма ЦНАП області впровадили універсальне рішення. Це нові шаблони SMS-повідомлень, що надають інформацію не лише про готовність результату за справою, а й контактні дані для подальшої взаємодії з адміністраторами ЦНАП. Тепер не потрібно йти до Центру особисто – всі питання щодо отримання документів можна задати за спеціально визначеними телефонами або е-поштою".
Шаблони повідомлень представлені у кількох формах. Який з них отримає замовник – залежить від окремого Центру.
Так, якщо ЦНАП має до 4-х контактних номерів, смс виглядатиме наступним чином:
«До ЦНАП надійшов результат розгляду справи 123456789. #ЗалишайсяВдомаТелефонуйЦНАП 0992030925,0978073707,0996021002,0682375276»
За відсутності контактних телефонів усі питання приймаються е-поштою:
«До ЦНАП надійшов результат розгляду справи 123456789. #ЗалишайсяВдомаЗвертайсяЦНАП nikopol.admin@ukr.net»
Лише за одну добу ЦНАПи області відправили більше 2000 SMS-повідомлень за новою формою. А це – 2000 виконаних адмінпослуг в ЦНАП Дніпропетровщини, замовники яких не ризикуватимуть власним здоров’ям за часів епідемії.
Отримати результат можна на особисту електронну пошту, або ж самостійно забрати у ЦНАПі вже після завершення карантинного режиму.