На сьогодні є два варіанти обслуговування категорій клієнтів за допомогою «Офісу у валізі», а саме:
Така модель може передбачати обслуговування як визначеного кола громадян (скажімо, людей з обмеженими можливостями, громадян, які перебувають у лікарні, літніх людей тощо), так і всіх без обмежень жителів території.
Тобто, у разі обслуговування Мобільним офісом громадян у віддаленому населеному пункті або районі міста, доцільно визначити постійне місце для прийому громадян за визначеним графіком (приміром, у будинку культури, будинку старости тощо).
Основним технічним інструментом для роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора за принципом «Мобільної валізи» є комплект портативного обладнання, яке розміщується у зручній переносній мобільній валізі.
Комплект обладнання містить:
Комплект обладнання, має відповідати наступним вимогам:
Перевагою буде, якщо у момент відкриття кейсу буде автоматично вмикатися відеозапис із подальшим автоматичним вимкненням при закритті.
На ноутбуці, що входить до комплекту валізи повинно бути встановлено програмне забезпечення з ліцензіями, які передбачають можливість його використання для надання публічних послуг.
Щонайменше має бути встановлено:
На Дніпропетровщині найчастіше мобільні центри надання адміністративних послуг використовують для надання адмінпослуг громадянам, що проживають на віддалених територіях, а також громадянам, що лікуються. Найбільшим попитом користуються послуги у сфері земельних відносин.